fbpx

Pilates μετά την εγκυμοσύνη (Postnatal Pilates)

Ο χρόνος προσαρμογής μετά την εγκυμοσύνη ποικίλει και συνιστάται να ζητήσετε τη συγκατάθεση του γιατρού σας πριν ξεκινήσετε ξανά την άσκηση.

Η ενίσχυση των μυών του κέντρου και του πυελικού εδάφους που προσφέρει το πιλατες βοηθούν στην πρόληψη της συχνοουρίας, της διάστασης των ορθών κοιλιακών και του πόνου στη μέση. Όλα τα παραπάνω εμφανίζονται συχνά μετά το τοκετό. Επίσης το pilates βοηθάει στην αποκατάσταση των ανισορροπιών που έχουν αναπτυχθεί  από το πιάσιμο και τη μεταφορά του βρέφους. Με άλλα λόγια το pilates μετά το τοκετό σε προετοιμάζει να ξαναβρείς σωστά τη φόρμα σου και σε παροτρύνει να αφιερώσεις λίγο χρόνο αποκλειστικά στον εαυτό σου.

Είναι πολύ σημαντικό να γυμνάζεστε με ένα εξειδικευμένο δάσκαλο στο πιλάτες εγκυμοσύνης, ο οποίος θα έχει τις γνώσεις και την εμπειρία για την ασφαλή επαναφορά σας σε φόρμα.

Λαμβάνοντας υπόψη τον τύπο γέννησης που είχατε, την επαναφορά των κοιλιακών μυών και τις ορμόνες που εξακολουθούν να είναι αυξημένες,  ο εξειδικευμένος δάσκαλος pilates θα δημιουργήσει το κατάλληλο και ασφαλές πρόγραμμα pilates για εσάς.